Witamy,
Gościu
|
|
Regulamin
Regulamin
- Regulamin jest ogólnodostępny, można się z nim zapoznać bez potrzeby rejestracji, użytkowanie forum po zarejestrowaniu się oznacza akceptacje regulaminu.
- Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, może mieć (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.
- Łamanie regulaminu będzie karane ostrzeżeniem lub zbanowaniem użytkownika.
- Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp.).
- Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
- Tematy niezgodne z tematyką danego Forum (tzw. NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
- Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
- Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
- Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
- W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
- Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość).
- Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
- Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
- Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp. słowach.
- Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi i Moderatorom pod groźbą blokady dostępu do Forum.
- Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.
- Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw. OT)
- Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
- Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
- W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do Moderatora danego działu.
- Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin. Od tego jest funkcja "Zgłoś moderatorowi" znajdująca się przy każdym poście.
- Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diakrytycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.
- Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
- Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
Ban
- Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
- Osoba, która ma bana nie może aktywnie uczestniczyć na Forum.
- O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
- Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
- Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
- Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora.
Zasady tworzenia tematów i postów
- Każdy użytkownik zanim napisze post lub rozpocznie nową dyskusję powinien zapoznać się z treścią tematu lub działu tak, aby napisana przez niego wypowiedź nie odbiegała od wątku przewodniego. Pisząc wypowiedź należy dbać o styl, formę i kulturę.
- Jeżeli post nie będzie związany z tematem działu zostanie on przeniesiony w odpowiednie miejsce lub usunięty.
- Zamykane będą tematy, których prawdopodobieństwo dalszego rozwinięcia tematu jest bardzo małe. Można jednak wnioskować o otwarcie tematu pisząc PW do Moderatora działu lub Administratora.
- Tematy nowych dyskusji nie powinny zawierać słów wulgarnych oraz powinny opisywać główny tor dyskusji.
- Zabrania się pisania treści takich jak:
- jawne namawianie do praktyk seksualnych zabronionych przez prawo jak: gwałt, pedofilia itp. według prawa polskiego
- zamieszczanie linków do stron z treścią łamiącą prawo
- treści rasistowskie, antypaństwowe, ubliżające użytkownikom, obrażające inne orientacje seksualne
- cytowanie wypowiedzi pochodzącej z prywatnych wiadomości (PW) bez zgody autora
- inne, których publikacja stanowi przestępstwo w rozumieniu prawa polskiego
- dane teleadresowe użytkowników - takie dane można podać tylko w prywatnej wiadomości
- Usuwane będą tematy lub posty (a ich autorzy będą karani ostrzeżeniem lub zbanowaniem) które:
- naruszają czyjąś godność
- zawierają zbyt dużo wulgaryzmu
- są plagiatem
- zawierają treści komercyjne
- naruszają niniejszy regulamin
- zawierają dane teleadresowe
- zawierające treść napisaną kolorem czerwonym lub też zielonym - kolory te zarezerwowane są dla moderacji i administracji
- zawierające wykrzykniki, pisane bez potrzeby dużymi literami (krzyk)
Prawa i obowiązki Moderatorów
- Kontrolowanie tematów, postów pod kątem zgodności z regulaminem.
- Poprawianie treści postu, gdy stwierdza się w nim naruszenie regulaminu, ale reszta treści jest dozwolona.
- Przesuwanie postów do odpowiednich działów jeśli nie są w odpowiednim dziale tematycznym.
- Usuwanie całych postów, gdy są one niezgodne z regulaminem.
- Dbanie o ogólny, szeroko pojęty porządek na forum.
- Powoływanie i odwoływanie Moderatorów z zachowaniem formy głosowania.
- Przydzielanie ostrzeżeń użytkownikom forum, którzy łamią regulamin lub zachowują się niezgodnie z zasadami savoir vivre internetowego.
- Inne zadania powierzone przez Administratora.
Prawa i obowiązki Administratora
- Ma prawo powołać Zarząd składający się z Moderatorów i grupy supportowej do podjęcia ważnej decyzji dla forum - zmiana adresu, sposobu funkcjonowania, zmiana moderatora czy członka grupy supportowej.
- Ma prawo zmienić treść regulaminu, ale wszelkie zmiany będą podane do wiadomości w dziale Regulamin i pomoc.
- Nie ingeruje w wybory kolejnych Moderatorów, ale może odwołać Moderatora, kiedy ten nie spełnia swoich funkcji i/lub działa na szkodę forum.
- Zakłada nowe działy tematyczne na forum.
- Usuwa profile użytkowników.
- Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
- Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w tym dziale Forum
- Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.
Idź do kategorii
judyta718@wp.pl ma dzisiaj urodziny (43) | Kowalski ma dzisiaj urodziny (35) | martika-km ma dzisiaj urodziny (43) | asienka88wr88 ma za 3 dni urodziny (33) | Tamaris ma za 3 dni urodziny (49) | Chryzokola ma za 5 dni urodziny (34) | Angelika1501 ma za 364 dni urodziny (38) | ewelina90 ma za 364 dni urodziny (32)
|